whynotelsanna:

griddlemethis:

Pancake with all the colors of the wind.

i can’t even make a circular pancake what the fuck is this shit

whynotelsanna:

griddlemethis:

Pancake with all the colors of the wind.

i can’t even make a circular pancake what the fuck is this shit

white pop singer: *sings slightly faster than usual*
white fans: YAAAAAAAAAAAAAAAAAS NEW RAP EXCELLENCE NICKI MINAJ WHO? BUSTA WHO? LMAO KANYE WEST IS GONNA BE WORKIN AT MCDONALDS PRETTY SOON
doctormemelordmd:

fangirling-so-hard-rn:

nowyoukno:

Now You Know (Source)

Crows are scaryThey
use tools
Can be taught to speak (like parrots)
Have huge brains for birds
like seriously their brain-to-body size ratio is equal to that of a chimpanzee
They vocalize anger, sadness, or happiness in response to things
they are scary smart at solving puzzles
some ravens stay with their mates until one of them dies
they can remember faces
SIDENOTE HERE BECAUSE HOLY SHIT.  They did an experiment where these guys wore masks and some of them fucked with crows.  Pretty soon the crows recognized the masks = douchebag.  But the nice guys with masks they left alone.  THEN, OH WE’RE NOT DONE, NO SIR crows that WEREN’T EVEN IN THE EXPERIMENT AND NEVER SAW THE MASK BEFORE knew about mask-dudes and attacked them on sight.  THEY PASSED ON THE FUCKING INFORMATION TO THEIR CROW BUDDIES.
They remember places where crows were killed by farmers and change their migration patterns.
Guys I’m really scared of crows now.(q) 

Yeah but have you seen this 

doctormemelordmd:

fangirling-so-hard-rn:

nowyoukno:

Now You Know (Source)

Crows are scary
They

  • use tools
  • Can be taught to speak (like parrots)
  • Have huge brains for birds
  • like seriously their brain-to-body size ratio is equal to that of a chimpanzee
  • They vocalize anger, sadness, or happiness in response to things
  • they are scary smart at solving puzzles
  • some ravens stay with their mates until one of them dies
  • they can remember faces
  • SIDENOTE HERE BECAUSE HOLY SHIT.  They did an experiment where these guys wore masks and some of them fucked with crows.  Pretty soon the crows recognized the masks = douchebag.  But the nice guys with masks they left alone.  THEN, OH WE’RE NOT DONE, NO SIR crows that WEREN’T EVEN IN THE EXPERIMENT AND NEVER SAW THE MASK BEFORE knew about mask-dudes and attacked them on sight.  THEY PASSED ON THE FUCKING INFORMATION TO THEIR CROW BUDDIES.
  • They remember places where crows were killed by farmers and change their migration patterns.

Guys I’m really scared of crows now.
(q

Yeah but have you seen this 

image

cheskasmagicshire:

nerthos:

geoffsayshi:

krystvega:

The African Renaissance Monument in Senegal, larger that the Eiffel tower and the statue of liberty .. Things you don’t see in mainstream media.  @KrystVegaNeteru

This is beautiful.

I think this picture better illustrates the size of that monument.

I never even knew this existed this makes me so happy to find out about it

cheskasmagicshire:

nerthos:

geoffsayshi:

krystvega:

The African Renaissance Monument in Senegal, larger that the Eiffel tower and the statue of liberty .. Things you don’t see in mainstream media.
@KrystVegaNeteru

This is beautiful.

I think this picture better illustrates the size of that monument.

I never even knew this existed this makes me so happy to find out about it

one of the worst moments in life is probably when you’re in a room full of people and you look around and see them all talking and laughing and all of sudden you feel so sad and lonely that you can even feel a physical pain in your chest because you realize that they all belong to someone and they all have someone who belongs to them and you don’t, you’re just kind of there

legolasskywalker:

Ron Swanson: Therapist.

PE Teacher: why are you running so slowly
Me: It does not matter how slow you go, as long as you do not stop - Wisdom of Confucius
thrillboswaggins:

girlwhowasonfire:

shitangiggle:

girlwhowasonfire:

Petition to ban old men from writing books just because they don’t know how to use an iPhone

Petition to have the youth in this country to actually educate themselves instead of spitting out some bullshit they read on some shitty post on facebook that’s untrue, and continues to spread like wildfire.

In 2012, young adults have set the record of completing both high school and college and are on course to become the most educated generation in America history. Maybe you should follow the example of ‘the youth in this country’ and do the same.

thrillboswaggins:

girlwhowasonfire:

shitangiggle:

girlwhowasonfire:

Petition to ban old men from writing books just because they don’t know how to use an iPhone

Petition to have the youth in this country to actually educate themselves instead of spitting out some bullshit they read on some shitty post on facebook that’s untrue, and continues to spread like wildfire.

In 2012, young adults have set the record of completing both high school and college and are on course to become the most educated generation in America history. Maybe you should follow the example of ‘the youth in this country’ and do the same.

image

spookbubbles:

y0ualreadykn0ww:

sunnyfuckingdisposition:

I know it’s fucked up, but I really routed for this bitch when I was little.

its not fucked up because sharpay was just trying to chase her dream and be the bEST SHE CAN BE BUT GABRIELLA CAME OUTTA NO WHERE LIKE LOL HEHE TROY LETS DO ALL THE MUSICALS FOR SHITS AND GIGGLES AND KEPT TAKING SHARPAYS DREAM AWAY FROM HER rude ass bitch

And sharpays songs were SO MUCH BETTER TOO THEY WERE FUN AND GABRIELLA JUST SANG ALL SLOW ABOUT LOVE AND SHE MADE YOU WANT TO FALL ASLEEP BUT SHARPAYS MUSIC WAS THE SHIT

spookbubbles:

y0ualreadykn0ww:

sunnyfuckingdisposition:

I know it’s fucked up, but I really routed for this bitch when I was little.

its not fucked up because sharpay was just trying to chase her dream and be the bEST SHE CAN BE BUT GABRIELLA CAME OUTTA NO WHERE LIKE LOL HEHE TROY LETS DO ALL THE MUSICALS FOR SHITS AND GIGGLES AND KEPT TAKING SHARPAYS DREAM AWAY FROM HER rude ass bitch

And sharpays songs were SO MUCH BETTER TOO THEY WERE FUN AND GABRIELLA JUST SANG ALL SLOW ABOUT LOVE AND SHE MADE YOU WANT TO FALL ASLEEP BUT SHARPAYS MUSIC WAS THE SHIT

elegantly-tasteless:

school board when they talking about whether to cancel school or not

elegantly-tasteless:

school board when they talking about whether to cancel school or not